Over Aangetekend

Aangetekend B.V. is met de innovatieve dienst Aangetekend Mailen uitgegroeid tot een gerenomeerde organisatie. Met een breed scala aan klanten in zowel de MKB als Corporate branche. In samenwerking met toonaangevende partners brengt zij sinds 2011 de diensten Aangetekend Bellen® en Aangetekend Mailen® op de markt in zowel binnen als buitenland. De organisatie en key partners in de keten zijn ISO27001 gecertificeerd en werken conform de allerhoogste eisen. De doorontwikkeling van de diensten vindt plaats met een team van specialisten met input van een Customer Advisory Board conform de SCRUM en KANBAN methode. De organisatie en haar medewerkers lopen hier voorop en schakelen flexibel in op de meest recente marktontwikkelingen.

Missie van Aangetekend

De traditionele postmarkt is hard aan het veranderen. Het snel, efficiënt, veilig en met zekerheid versturen van digitale bestanden al dan niet via e-mail wordt in onze maatschappij steeds belangrijker.  De dienst speelt in op deze verandering en de missie is dan ook om het overgrote deel van het fysieke postproces te vervangen door een digitaal ‘post’proces. Met deze dienst krijgt men meer grip op het post verzend- en ontvangstproces, waarbij interne processen zo optimaal mogelijk op elkaar afgestemd kunnen worden. In 85% van de processen vervangt de dienst een ‘gewoon’ postproces, waarvan aangetekende post slechts een klein onderdeel is. Wij worden dan ook wel de digitale postbode genoemd.

Strategische samenwerking met KPN

Sinds 2011 hebben wij voor de dienst Aangetekend Mailen een strategische samenwerking met KPN. In de samenwerking met KPN bundelen wij het beste van twee werelden: een sterke positie in de Nederlandse markt op het gebied van infrastructuur en know-how bij vele aansprekende klanten en de slagkracht van een innovatieve organisatie. zie ook kpn.com/aangetekend

Wilt u meer weten over onze organisatie of heeft u interesse in een dienst, neem dan gerust contact op!

 aangetekend