Nieuwe abonnementen

Meer flexibiliteit en voorbereid op de toekomst

header_tarieven

Zoals je waarschijnlijk in onze e-mail hebt gelezen, introduceren we vanaf mei 2023 nieuwe abonnementen voor onze producten. Op deze pagina vind je informatie hierover.

Veel gestelde vragen

  1. Wat wijzigt er?
  2. Per wanneer gaan de nieuwe abonnementen in?
  3. Waarom zijn er nieuwe abonnementen?
  4. Waar vind ik de abonnementsbedragen?
  5. Ik ben een reseller. Wat wijzigt er voor mij?
  6. Ik wil graag een ander abonnement. Hoe regel ik dat?
  7. Waar kan ik terecht met andere vragen hierover?

Wat wijzigt er?

De tarieven voor een aantal van onze producten wijzigen. Met deze wijzigingen introduceren we ook nieuwe pakketten. Elke klant zal worden overgezet op één van deze nieuwe pakketten. De specificaties van de producten Aangetekend Mailen,  Digitaal Onderteken en Grote Bestanden Mailen blijven ongewijzigd. De invoering van de pakketten zorgt voor een flexibel gebruik van de credits bij de verschillende producten. Op de nieuwe pakketten krijgt elke klant een abonnement. We introduceren de volgende abonnementen:

STARTER

PROFESSIONAL

ENTERPRISE

Per wanneer gaan de nieuwe abonnementen in?

De nieuwe abonnementen gaan per 1 mei 2023 in. Heb je momenteel al een abonnement met maandelijks een factuur, dan zul je vanaf de factuur van de maand mei het nieuwe abonnement op de factuur zien. Voor lopende jaarcontracten gelden de nieuwe abonnementen pas bij de verlenging. Wij zullen dit bij de verlening bevestigen.

Waarom zijn er nieuwe abonnementen?

De afgelopen jaren hebben we hard gewerkt aan het verbeteren van onze dienst voor digitale, beveiligde en rechtsgeldige communicatie. Naast het optimaliseren van het Aangetekend Mailen proces hebben we ook veel ontwikkeltijd gestoken in veiligheid, onze gekwalificeerde status en nieuwe diensten.

Secure Communication steeds belangrijker

Toenemende zorgen over privacy en cyberbeveiliging zijn de afgelopen jaren een groeiende trend geworden, aangezien steeds meer bedrijven en individuen het slachtoffer worden van cyberaanvallen en datalekken. Uit een onderzoek van de Europese Commissie bleek dat bijna de helft (48%) van de Europese bedrijven in 2020 slachtoffer was van ten minste één cyberbeveiligingsincident. Het aantal datalekken wereldwijd is in 2021 met 38% gestegen ten opzichte van het voorgaande jaar, met een totaal van meer dan 5,5 miljard records die zijn blootgesteld aan datalekken. Hier hebben wij tijdig op ingespeeld met een aantal grote veranderingen. Waar wij veelal bekend zijn door de dienst Aangetekend Mailen bieden wij inmiddels meerdere oplossingen die voldoen aan de eIDAS standaarden voor beveiligde communicatie. We hebben aanvullende oplossingen samengevoegd in een suite. Zoals je van ons gewend bent combineren en garanderen wij gebruiksvriendelijkheid met de hoogste security standaarden.

Gekwalificeerd dienstverlener in Nederland

Als Aangetekend BV vinden we het belangrijk om diensten te leveren met de hoogste standaarden. Standaarden die zijn bepaald op Europees niveau via de eDIAS verordening. Daarom hebben we extra geïnvesteerd om een gekwalificeerde dienstverlener in Nederland, en daarmee in Europa te worden. Dit verzekert de continuïteit van ons als bedrijf en onze dienstverlening aan jou. Dit heeft geresulteerd in de status vitale organisatie door de Nederlandse Overheid. Wij zullen ons blijven inzetten om, eventueel samen met andere gekwalificeerde dienstverleners, de beste en meest betrouwbare diensten te blijven ontwikkelen voor onze klanten.

Tarieven

De mogelijkheid om over meerdere diensten in het pakket te beschikken en het feit dat de data conform de hoogste Europese standaarden in een Nederlands datacenter staan, zorgde de afgelopen tijd voor meerdere producten en staffels. Daarnaast merken wij dat klanten graag alle producten bij één leverancier onderbrengen. In januari waren we al geconfronteerd met sterk gestegen kosten van energie, hardware, ons menselijk kapitaal, beveiliging van onze hard- en software en kwalificatie trajecten voor eIDAS. Tot slot hebben we een analyse gedaan op onze diensten. Alles overwegend hebben we daarom besloten om te luisteren naar onze klanten en nieuwe abonnementsmodellen te introduceren. Als gevolg hiervan beschikt jullie organisatie over meer functionaliteiten en het nieuwe abonnementsmodel.

Waar vind ik de abonnementsbedragen?

Je vindt meer informatie én de tarieven voor jouw nieuwe pakket via de link in de e-mail die je van ons hebt ontvangen. Op basis van je huidige producten hebben wij het beste pakket voor je uitgekozen. Neem contact met onze support specialisten op, als je hier meer over wilt weten.

Ik ben een reseller. Wat wijzigt er voor mij?

De prijswijziging heeft niet direct gevolgen voor Resellers. De bestaande afspraken blijven geldig. Voor Resellers is een aparte communicatie verzonden. Neem contact op met de partnermanager van Aangetekend als je meer informatie wilt ontvangen.

Ik wil graag een ander abonnement. Hoe regel ik dat?

Ben je het niet eens met de inhoud van je nieuwe pakket? Of is deze financieel niet haalbaar? We kijken graag met je mee of er misschien een kleiner of voordeliger pakket van ons beter bij jouw situatie of wensen past. Neem in dat geval contact op met onze support specialisten, via dit formulier.

Waar kan ik terecht met andere vragen hierover?

Onze support afdeling staat op werkdagen van 9.00 – 16.30 uur voor je klaar.

Contact mogelijkheden:

1. Speciaal contactformulier voor vragen

2. Telefonisch via 030-2006838

Back To Top