Vraag gratis brochure aan

Eenvoudig in gebruik
Met het gebruik van Digitaal Ondertekenen in je bestaande bedrijfsproces, gaat de afhandeling helemaal automatisch. Zo hoef je alleen nog maar tijd te besteden aan de uitzonderingen. Met een extra keuzeveld in Outlook of een volledige workflow integratie kun je per zending aangeven welke ontvanger moet tekenen. Kende dit proces eerst een doorlooptijd van dagen, dan kan dat worden teruggebracht naar minuten.
Weet wie er tekent
Bij sommige contracten wil je of moet er vanuit wetgeving een zekerheid zijn van wie er heeft getekend. Voor deze situaties kun je gebruik maken van een extra identificatie-middel zodat je de volledige zekerheid hebt van de identiteit van de ondertekenaar. Om de identiteit van de ondertekenaar extra vast te stellen kan je gebruik maken van identificatie-middelen zoals iDIN, eID of itsme. Voordat de handtekening wordt gezet vragen wij de ondertekenaar in te loggen bij een van deze vertrouwde identificatiemiddelen om zodoende de handtekening te bevestigen.
Wil je meer weten over de Digitaal Ondertekenen?
Automatische Incasso
Het afsluiten van incassomachtigingen op papier kan een kostbaar proces zijn. Het verstoort het proces van een efficiënte onboarding van nieuwe klanten. Maak van het ondertekenproces gebruik door direct over te gaan naar de incassomachtiging. Dit proces kan je eenvoudig digitaliseren met de optie SEPA machtiging. Hiermee verkrijg je eenvoudig een rechtsgeldige incassomachtiging om terugkerende betalingen te kunnen innen.
Zij maken al gebruik van onze oplossingen
Certificeringen
De enige Nederlandse eIDAS gekwalificeerde vertrouwensdienst voor een elektronische Aangetekende brief.