skip to Main Content

Maak kennis met… Wesley Verheul, onze Customer Success Manager

Maak kennis met… Wesley Verheul, onze Customer Success Manager

Achter die knop in Outlook waarmee je beveiligd en rechtsgeldig kunt mailen, zit een heel team. In maart dit jaar kwam Wesley Verheul het team van Aangetekend versterken als onze nieuwe Customer Succes Manager. Samen met collega Ronald Boer is Wesley verantwoordelijk voor het succesvol onboarden van klanten en het verbeteren van de klantreis. In deze blog stelt Wesley zich voor.

Snel aan de slag

Voor ik in maart 2021 bij het team van Aangetekend kwam, heb ik 10 jaar bij Yes Telecom gewerkt, een zakelijke telecomprovider en dochteronderneming van KPN. Omdat deze organisatie werd geïntegreerd in de organisatie van KPN, werd het tijd voor mij om een andere job te zoeken. Ik heb bij een aantal bedrijven gesolliciteerd, waaronder een aantal flink grote. Maar dat is niks voor mij, daar kom ik niet tot m’n recht. Wat me aantrok aan Aangetekend is het feit dat het een relatief kleine, platte organisatie is. Je bent hier niet nummer zoveel, maar draagt echt je eigen belangrijke steentje bij binnen het team. Ik solliciteerde op een donderdag, had maandag een gesprek, dinsdag was ik aangenomen en de maandag erop kon ik aan de slag. Het ging echt enorm snel.

Allround

Gelukkig heb ik inmiddels al mijn collega’s in levenden lijve kunnen ontmoeten. We werken afwisselend thuis en op kantoor, daar hebben we meer dan genoeg ruimte om eenvoudig de coronamaatregelen te kunnen handhaven. Los van de werkplek die afwisselt, zien ook inhoudelijk mijn dagen er allemaal anders uit. Het werk is veel allrounder dan ik dacht. Als Customer Succes Manager hou ik me bezig met het onboarden van nieuwe klanten, en ik onderzoek waar in de klantreis we nog verbeteringen kunnen aanbrengen om zo voor nog tevredener klanten te zorgen. Maar ik heb ook wat klantadministratieve taken, en hou me bezig met een stukje sales. Als klanten een brochure aanvragen, zorg ik dat ze die krijgen en ik kijk welke verbeteringen we nog op de website kunnen doorvoeren.

Simpel is het moeilijkst

Wat ik mooi vind aan onze dienst is dat het heel eenvoudig is gemaakt voor gebruikers en ontvangers, maar dat daar een heel complexe wereld achter schuilgaat. Ik denk dat veel bedrijven nog heel wat kunnen winnen door onze dienst in te zetten. Veel mensen sturen nog steeds privacygevoelige berichten via de gewone mail. Dat is vaak niet eens bewust, maar het is wel een risico. En terwijl er zo’n simpele oplossing is. Gewoon een extra button in je vertrouwde mailomgeving, geen gedoe met inloggen in een aparte portal. Ook verschijnen er steeds nieuwe features. Zo kunnen klanten die onze dienst gebruiken bij het ondertekenen van contracten inmiddels direct na het ondertekenen het proces van automatische incasso in gang te zetten. Met tweefactorauthentificatie krijg je net dat beetje extra zekerheid dat de ontvanger ook werkelijk de bedoelde ontvanger is.

Neuzen dezelfde kant op

Ik voel me al helemaal thuis in het team van Aangetekend. We gaan allemaal voor hetzelfde doel, en onze neuzen staan allemaal dezelfde kant op. Maar het is ook een heel informele, gezellige club. De collega’s die op kantoor zijn, lunchen altijd samen, en op vrijdag is er altijd de mogelijkheid even gezellig een borreltje te drinken. Allemaal helemaal coronaproof natuurlijk.

Interesse?

Heb je interesse in onze dienst en wil je meer weten? Neem dan gerust contact op met Wesley. Ook als je als gebruiker tips of feedback hebt, hoort hij dat graag.

Download onze brochure
En De Fax? Die Werkt Niet Meer
En de fax? Die werkt niet meer…

Ooit was de fax het toonbeeld van vernuft, maar na…

Maak Kennis Met… Tjeerd Van Zijl, Onze New Business Manager
Maak kennis met… Tjeerd van Zijl, onze New Business Manager

Eind april is Tjeerd van Zijl van start gegaan als…

Ckv
‘Ik ben groot voorstander van technologie, maar er gaat niets boven een informele babbel met een biertje’

CKV Bank is niet alleen een Belgische hypotheekbank, spaarbank en…

Fax Rechtspraak
Veilig mailen met de Rechtspraak? Maak gebruik van Aangetekend Mailen

Aangetekend Mailen vult gat op dat verdwijnende fax achterlaat KPN…

Zo Krijg Je Meer Grip Op Je Openstaande Facturen
Zo krijg je meer grip op je openstaande facturen

Als creditmanager wil je kredietrisico’s zo veel mogelijk beperken en…

Aangetekend Mailen Elke Keer Weer Een Beetje Gemakkelijker
Aangetekend Mailen elke keer weer een beetje gemakkelijker

Ons team zit niet stil. Ook nu staan er een…

Doorlooptijd Van Je Dossiers Verkorten? Zo Doe Je Dat!
Doorlooptijd van je dossiers verkorten? Zo doe je dat!

We schreven al eerder over waarom de overstap van papier…

Documenten digitaal ondertekenen. Is dat wel rechtsgeldig?

Uit onderzoek door organisatieadviesbureau McKinsey blijkt dat de uitbraak van…

Digitaliseer Je Correspondentie Voor Hogere Betaalconversie
Digitaliseer je correspondentie voor hogere betaalconversie

In onze vorige blog noemden we al vier voordelen van…

Het Is Tijd Om Impact Te Maken
Het is tijd om impact te maken

Het klimaatrapport van de IPCC liegt er niet om. Het…

DNB Zet Dataveiligheid Hoog Op De Agenda
DNB zet dataveiligheid hoog op de agenda

Onlangs publiceerde De Nederlandsche Bank (DNB) een update op het…

‘Wij Zijn Een A-merk, Daar Sluit De Oplossing Van Aangetekend Naadloos Bij Aan’
‘Wij zijn een A-merk, daar sluit de oplossing van Aangetekend naadloos bij aan’

XA wil het vinden en delen van informatie voor organisaties…

4 Voordelen Van Het Automatiseren Van Je Creditmanagementproces
4 Voordelen van het automatiseren van je creditmanagementproces

Als creditmanager kun je bij de uitvoering van je taken…

‘Fysieke Aangetekende Post? Dat Is Inmiddels Wel Een Beetje Achterhaald’
‘Fysieke aangetekende post? Dat is inmiddels wel een beetje achterhaald’

Martijn Groot Kormelink is advocaat, mediator en partner bij Vallei…

Maak Kennis Met… Wesley Verheul, Onze Customer Success Manager
Maak kennis met… Wesley Verheul, onze Customer Success Manager

Achter die knop in Outlook waarmee je beveiligd en rechtsgeldig…

Waarom de eIDAS-verordening onmisbaar is in een digitale maatschappij

Bredero, Nederlands dichter en toneelschrijver uit de 16e eeuw, zei…

Back To Top
Zoeken