skip to Main Content

Maak kennis met… Wesley Verheul, onze Customer Success Manager

Achter die knop in Outlook waarmee je beveiligd en rechtsgeldig kunt mailen, zit een heel team. In maart dit jaar kwam Wesley Verheul het team van Aangetekend versterken als onze nieuwe Customer Succes Manager. Samen met collega Ronald Boer is Wesley verantwoordelijk voor het succesvol onboarden van klanten en het verbeteren van de klantreis. In deze blog stelt Wesley zich voor.

Snel aan de slag

Voor ik in maart 2021 bij het team van Aangetekend kwam, heb ik 10 jaar bij Yes Telecom gewerkt, een zakelijke telecomprovider en dochteronderneming van KPN. Omdat deze organisatie werd geïntegreerd in de organisatie van KPN, werd het tijd voor mij om een andere job te zoeken. Ik heb bij een aantal bedrijven gesolliciteerd, waaronder een aantal flink grote. Maar dat is niks voor mij, daar kom ik niet tot m’n recht. Wat me aantrok aan Aangetekend is het feit dat het een relatief kleine, platte organisatie is. Je bent hier niet nummer zoveel, maar draagt echt je eigen belangrijke steentje bij binnen het team. Ik solliciteerde op een donderdag, had maandag een gesprek, dinsdag was ik aangenomen en de maandag erop kon ik aan de slag. Het ging echt enorm snel.

Allround

Gelukkig heb ik inmiddels al mijn collega’s in levenden lijve kunnen ontmoeten. We werken afwisselend thuis en op kantoor, daar hebben we meer dan genoeg ruimte om eenvoudig de coronamaatregelen te kunnen handhaven. Los van de werkplek die afwisselt, zien ook inhoudelijk mijn dagen er allemaal anders uit. Het werk is veel allrounder dan ik dacht. Als Customer Succes Manager hou ik me bezig met het onboarden van nieuwe klanten, en ik onderzoek waar in de klantreis we nog verbeteringen kunnen aanbrengen om zo voor nog tevredener klanten te zorgen. Maar ik heb ook wat klantadministratieve taken, en hou me bezig met een stukje sales. Als klanten een brochure aanvragen, zorg ik dat ze die krijgen en ik kijk welke verbeteringen we nog op de website kunnen doorvoeren.

Simpel is het moeilijkst

Wat ik mooi vind aan onze dienst is dat het heel eenvoudig is gemaakt voor gebruikers en ontvangers, maar dat daar een heel complexe wereld achter schuilgaat. Ik denk dat veel bedrijven nog heel wat kunnen winnen door onze dienst in te zetten. Veel mensen sturen nog steeds privacygevoelige berichten via de gewone mail. Dat is vaak niet eens bewust, maar het is wel een risico. En terwijl er zo’n simpele oplossing is. Gewoon een extra button in je vertrouwde mailomgeving, geen gedoe met inloggen in een aparte portal. Ook verschijnen er steeds nieuwe features. Zo kunnen klanten die onze dienst gebruiken bij het ondertekenen van contracten inmiddels direct na het ondertekenen het proces van automatische incasso in gang te zetten. Met tweefactorauthentificatie krijg je net dat beetje extra zekerheid dat de ontvanger ook werkelijk de bedoelde ontvanger is.

Neuzen dezelfde kant op

Ik voel me al helemaal thuis in het team van Aangetekend. We gaan allemaal voor hetzelfde doel, en onze neuzen staan allemaal dezelfde kant op. Maar het is ook een heel informele, gezellige club. De collega’s die op kantoor zijn, lunchen altijd samen, en op vrijdag is er altijd de mogelijkheid even gezellig een borreltje te drinken. Allemaal helemaal coronaproof natuurlijk.

Interesse?

Heb je interesse in onze dienst en wil je meer weten? Neem dan gerust contact op met Wesley. Ook als je als gebruiker tips of feedback hebt, hoort hij dat graag.

Download onze brochure
‘Fysieke aangetekende post? Dat is inmiddels wel een beetje achterhaald’
‘Fysieke aangetekende post? Dat is inmiddels wel een beetje achterhaald’

Martijn Groot Kormelink is advocaat, mediator en partner bij Vallei Advocaten & Mediators. Vallei Advocaten…

Lees verder
Maak kennis met… Wesley Verheul, onze Customer Success Manager
Maak kennis met… Wesley Verheul, onze Customer Success Manager

Achter die knop in Outlook waarmee je beveiligd en rechtsgeldig kunt mailen, zit een heel…

Lees verder
Waarom de eIDAS-verordening onmisbaar is in een digitale maatschappij

Bredero, Nederlands dichter en toneelschrijver uit de 16e eeuw, zei het al: 'Al ziet men…

Lees verder
Vacature
Marketeer B2B – Vacature

Binnen Aangetekend zijn wij op zoek naar een allround marketeer die niet alleen de beste…

Lees verder
'We hopen dat ze nóg 10 jaar voor reuring blijven zorgen'
‘We hopen dat ze nóg 10 jaar voor reuring blijven zorgen’

BIT is een zakelijke internetserviceprovider, gespecialiseerd in virtualisatie, colocatie, internetverbindingen, managed hosting en outsourcing. BIT…

Lees verder
Partner A

Detail informatie over deze partner Partner

Lees verder
Aangetekend B.V. viert kristallen jubileum
Aangetekend B.V. viert kristallen jubileum

Tien jaar geleden begonnen Philip Voogt en Wouter van den Brink met een totaal nieuwe…

Lees verder
David Efde
Gebruikerservaring Aangetekend Mailen naar een nog hoger niveau

Aangetekend Mailen wordt inmiddels alweer bijna tien jaar door uiteenlopende klanten ingezet. Omdat er altijd…

Lees verder
Consumentenpost krijgt een digitale concurrent
Aangetekend Mailen kan PostNL miljoenen kosten

De digitale postbode bezorgt niet alleen voor bedrijven, maar ook voor consumenten en eenpitters. Daarom…

Lees verder
Aangetekend betrouwbaar
Vacature New Business Developer

Als New Business Developer zal jij een belangrijke rol spelen in onze missie om de…

Lees verder
Maak kennis met… Ronald Boer, onze Customer Success Manager en Product Owner
Maak kennis met… Ronald Boer, onze Customer Success Manager en Product Owner

Ronald Boer is Customer Success Manager en Product Owner bij Aangetekend Mailen. In deze dubbelrol…

Lees verder
Vacature: Customer Success Manager

Als Customer Success Manager zal jij een belangrijke rol spelen in onze missie om de…

Lees verder
Fintech en legaltech. Zo sluiten twee werelden naadloos op elkaar aan.
Fintech en legaltech. Zo sluiten twee werelden naadloos op elkaar aan.

In deze blog spreekt Philip Voogt, mede-oprichter van Aangetekend B.V., met Benjamin Alkemade, salesdirector bij…

Lees verder
Aangetekende e-mail goes Wikipedia!
Aangetekende e-mail goes Wikipedia!

Eindelijk wordt de aangetekende elektronische zending - aangetekende e-mail - op Wikipedia in een adem…

Lees verder
Hoe een heftig jaar toch lichtpuntjes met zich mee kan brengen
Hoe een heftig jaar toch lichtpuntjes met zich mee kan brengen

Op 1 januari keek 2020 ons net zo veelbelovend aan als alle andere nieuwe jaren.…

Lees verder
‘Ik ben erg gecharmeerd van slimme oplossingen die simpel in gebruik zijn’

Harry Heijes is IT-directeur KPN Zakelijke markt. Een gedreven manager met een innovatieve blik en…

Lees verder

Direct contact
+31 (0)346 58 17 31

Meer weten?

    Ook zij gebruiken Aangetekend Mailen

    Back To Top
    ×Close search
    Zoeken