Digitale Handtekening

Digitale Handtekening

Printen, ondertekenen, scannen en terugsturen? Of uw handtekening zetten met een eenvoudige druk op de knop? De Digitale Handtekening is efficiënt en gebruiksvriendelijk. Waar het proces van ondertekenen voorheen dagen of zelfs weken duurde, bent u nu in een handomdraai klaar.

Hoe werkt de Digitale Handtekening?

Of het nu gaat om een hypotheekakte of een betalingsregeling, de digitale handtekening is geschikt voor ieder document. Bij het versturen van een aangetekende mail kunt u deze extra functie toevoegen. De functie is optioneel te voorzien van iDIN en voldoet aan alle wet- en regelgeving. Kortom: de digitale handtekening is bewezen en rechtsgeldig en heeft dezelfde waarde als een handtekening op papier.

Efficiënt voor iedereen

Met de digitale handtekening maakt u het niet alleen de ontvanger, maar ook uzelf gemakkelijk. Wanneer u het ondertekenen integreert in bestaande processen, gaat de afhandeling als vanzelf. Hierdoor verloopt het bijhouden van terugkoppelingen efficiënt en hoeft u voortaan alleen nog maar tijd te besteden aan uitzonderingen.

Meer weten?

Met de digitale handtekening werkt u snel en efficiënt. Wilt u meer weten over deze functie?

Contactformulier